Nu kan du lukta som en fitta!

För en månad sedan skrev jag att jag inte luktar som mitt kön. Att jag inte luktar som en karl, trots att sättet parfym produceras och marknadsförs är väldigt könskodat.

Men nu kan jag faktiskt lukta som mitt kön. Eller nej, inte mitt. Utan som en fitta.

Ett tyskt företag lanserar Vulva Original som är en blandning av urin, svett och flytningar. Åh, jag känner doften redan. Kanske kan den omvända mig till att gilla fitta?

Parfymen riktar sig till män för att få dem på bättre sexhumör. Företagets vd Guido Lenssen förklarar:

”The sense of smell as a human being is important and very underrated. When you’re in restaurant, you always ask how does the food taste, but you never discuss the smell. When I am with my wife, I prefer her natural body smell to other smells like perfume. The intimacy of her scent is important. In the erotic market I realised you can buy billions of sex toys but they’re all about touching or seeing or hearing. I wanted to address this sense of smell on the market.”

Tydligen kommer alla de trevliga dofterna från en och samma kvinna som kissar, svettas och producerar kåtsafter för att blanda ihop till parfymen.

Vilket härligt jobb! Undrar hur den jobbannonsen såg ut.

Alltså. Jag undrar: vem vill ha fittlukt på flaska? Vem vill lukta som en fitta? Vem vill om någon frågar säga att man bär Vulva bakom öronen?

Jag vet inte hur en vanlig fitta luktar, men jag antar att det inte kan liknas vid en sommaräng eller en vårbris, eller?

Självklart kan lukter vara tändande, men jag har inte varit med om att just kuklukt har fått igång mig. Och jag vill absolut inte ha den som en parfym. Då kan jag ju lika gärna ta någons kuk och gnida den mot ansiktet. Billigare dessutom.

Kanske är det mig det är fel på?

Att jag inte vill lukta som någon annans kön?

(Ps. Jag trodde också att det hela var ett stort skämt. Men hemsidan och allt annat ser onekligen påkostat och seriöst ut. Så om någon luras så luras de bra.)

16 reaktioner till “Nu kan du lukta som en fitta!”

  1. haha, underbart. underbart konstigt, that is. jag tror dock att det finns folk som inbillar sig att de blir mer attraktiva för det andra könet om de luktar kön. jag skulle inte vilja gå omkring och lukta fitta för att attrahera män dock.

    och precis som du säger är ju fittlukt inte ens i närheten av sommaräng 😉 jag kan dock tycka att könsdofter (tvättade kön! haha) är upphetsande vid sex, och det gör nog många. men att gå runt och lukta fitta (eller kuk för den delen) bakom öronen känns inte så trevligt. det skulle dock vara lite kul att testa, som ngt slags experiment. skvätta på sig ”vulva” och gå ut på krogen och se hur många män man får efter sig. haha. ;P

  2. men herre gud. fan vad sjukt! >_< varken kuk eller fitta luktar särskilt gott och att spraya det på sig? =O nä alltså, usch. haha!

    flytningar är förresten inte samma sak som kåtsafter. 😉

    1. candy, du ser, jag har noll koll på vad kvinnor har för vått mellan benen, och glad är jag för det!

  3. Ifall man vill lukta smutsigt ollon kan man alltid smörja in sig i räkspad och låta det torka in 😀

  4. Det lär vara vetenskapligt
    bevisat enligt Aftonbladet
    att människor tänder på dofter
    att det är lukten som attraherar
    när vi ska hitta en partner
    Ett enkelt genetiskt
    test, för att hitta rätt
    Hur lätt blir det att hitta
    om alla luktar tysk fitta?

    Fitta lär ju lukta fisk
    så det finns en risk
    att bli nobbad och få stryk
    när man ska ut och ragga
    Vem vill vara som parfymen vulva
    och lukta kummel, torsk och gädda?

    1. pia, åh jag avskyr fisklukt. ska tacka gud för att jag är bög. inte för att ollon alltid luktar mumma.

  5. Om jag minns ratt och om
    det ar samma produkt
    kan inte tanka mig att
    det finns sa manga
    pa marknaden…
    sa var den inte tankt som parfym.
    utan snarare som en trigger och
    extrakrydda for experimenterande
    pa egen hand.

    1. johan, ok som man sprutar på under sexet, jag fattar. låter ju lite bättre antar jag…

Lämna en kommentar