Så kan män få den perfekta undergivna kvinnan.

Innan jag börjar att gnälla så vill jag klargöra vissa saker.

Klargörande 1: jag gillar sex. Klargörande 2: jag är för teknisk utveckling. Klargörande 3: jag tycker att sexleksaker generellt är bra för de flestas sexliv.

Men. Det finns faktiskt gränser. För vissa uppfinningar gör mig bara ledsen.

Rättare sagt: Roxxxy gör mig ledsen.

Hon är den senaste typen av sexdocka. Nämligen en pratande en som kan ladda ner olika sorters personligheter efter tycke och smak.

”To some men, she might seem like the perfect woman: She’s a willowy 5 feet 7 and 120 pounds. She’ll chat with you endlessly about your interests. And she’ll have sex whenever you please — as long as her battery doesn’t run out.

Meet Roxxxy, who may be the world’s most sophisticated talking female sex robot. For $7,000, she’s all yours.”

Åh, snälla nån. Jag blir sorgsen i hjärtat.

Det här är helt enkelt en produkt för människor som inte vill eller kan interagera med andra människor. De köper hellre en pratande sexrobot än försöker överkomma det dåliga självförtroende och all den press de känner inför att hitta en riktig sexpartner.

Alla dessa människor med liv utan sex, relationer och vänskap. Jag ser bara nersläckta rum, blinkande dataskärmar och ensamhet.

Och det är bara så hemskt sorgligt.

Men samtidigt. Om ens drömkvinna är en som bara pratar om det man själv vill prata om och som bara har sex när man själv vill det, så kanske det är bättre att man utsätter en robot för det än en riktig kvinna.

Jag menar, vem orkar med en diktator i relationen och i sängen? Jag gör i alla fall inte det.

Vilket som bevisar Roxxxy tesen om att kvinnans sexualitet är en produkt lika lätt att producera som att sälja. För 50 000 papp kan män få den perfekta undergivna kvinnan. Hon är kanske lite kall, men vad gör det om hon alltid lyder?

Fast jag tar självklart tillbaka allt om de uppfinner en manlig sexrobot. Jag skulle döpa honom till Simon.

För visst finns det en marknad för manliga sexrobotar?

UPPDATERING: Enligt företagets hemsida håller de på att utveckla en manlig variant med namnet Rocky. Jag gör mig beredd att äta upp mina ord. Men först vill jag se beviset.

3 thoughts on “Så kan män få den perfekta undergivna kvinnan.”

  1. Kolla företagets hemsida, de har en manlig robot. Den heter Rocky. Och jag är säker på att det finns en marknad för manliga sexrobotar. Men det skulle förvåna mig om en majoritet av efterfrågan för Rocky inte kom från män.

    1. karim, såg det, att den är under utveckling. coolt! och jag tror du har rätt i att fler män än kvinnor kommer att beställa den.

Kommentera

