Nu kan ni köpa den här bloggen i bokform!

Så är min bloggbok äntligen klar. Med det originella namnet Kön, könsorgan och annat livsviktigt innehåller den mina mest personliga texter.

Den sammanfattar vad den här bloggen handlar om: om att inte vara en ”riktig” man, om två fingrar i halsen, om slagen över munnen, om saknaden efter en mamma, om skönhetsidealen som aldrig uppnås, om våldtäkterna och om att förlora sitt livs kärlek.

På omslaget poserar jag i tusen färger. Jag ville uppnå något könsneutralt med omslaget. Mer varelse än människa. Mer människa än kön. Det blev ganska fint om jag får säga det själv.

Inkluderat i boken som exklusivt extramaterial är manuset till det radioprogram jag gjorde åt Sveriges Radio för ett par år sedan. Hela min ocensurerade resa med de jävla ätstörningarna.

Det är den enda chansen att läsa hela min långa historia.

Boken är på 152 sidor och kostar 165 spänn. En tia per bok hamnar i min ficka som lön för nio månaders obetalt bloggande.

En köpt bok = en fjärdedels öl till mig på uteserveringarna i sommar. Rimligt tycker jag.

Så köp för fan bokjäveln!

(Det går även bra att trycka på bilden i högerspalten för att köpa en bok!)

13 reaktioner till “Nu kan ni köpa den här bloggen i bokform!”

  1. Obetalt, det var som f-n. Har faktiskt funderat på det. Om man vill ha ett signerat ex med personlig hälsning hur går man då tillväga? Jäkla Vulkan 165 kr = 4 lågprispocket, ju…Men vad gör man inte för din skull? Jag köper endast kvalitetslitteratur och böcker som betyder något för mig.

    1. pia, åh jag vet. hade hellre sett att boken kostade typ 50 spänn. men då hade den varit på 25 sidor typ och det kändes ju larvigt. oj, personlig hälsning ja. du kan ju kanske posta den till mig så postar jag den tillbaka?

  2. Grattis friend, du är bäst!! Klart jag ska köpa din bok, men bara om du dricker den 1/4 ölen med mig i sommar 😉 Kramar & massa lycka till

    1. nina m, nå tack darling! och jag dricker inte bara en fjärdedels öl vette du, så det blir många härliga timmar i solen!

  3. Får du 10 kr per såld ebok också? Isåfall får du ju 25 % istället för 6 % om man väljer en ebok. Det är ju många mer procent. 🙂

    1. pia, ah typ. de har sånt konstigt system, men som jag fattar det är det så. haha! mer procent gillar jag!

      1. Det dumma förlaget tar 40 kr för frakten. Deras fraktkostnad överstiger självkostnaden. Avskyr fraktkostnader som är högre än självkostnaden. 165 spänn för boken hade jag kunnat betala för din skull och för möjligheten att kunna tigga till mig en autograf och en personlig hälsning, men fraktkosnaden får mig att gnissla tänder.

      2. pia, men åh! så jävla typiskt. hatar sånt. gillar ju själva idén att det inte kostar att ge ut böcker, men blir ju larvigt om ingen har råd att köpa den. köp för guds skull inte om du tycker det är för dyrt!

Lämna en kommentar