Ensamhet.

Min hud gör ont av att ingen jag älskar rör vid den.

Jag känner hur den saknar någons fingrar, någons värme.

Det är en ensamhet som täcker den.

En längtan som spräcker den.

Jag saknar dig i mig.

One response to “Ensamhet.

  1. Hej Linus! Din berättelse i svenskar berättar berörde mig djupt.. Modigt och bra gjort att berätta. Och du gör det väldigt bra dessutom. Jag tror att ingen som inte upplevt detta hemska har svårt att förstå vilken mardröm det måste vara. Men det är bra att berätta så man inte behöver vara ensam i allt. Stor Styrkekram från Lena

Kommentera

