Kolla in mitt coola kondomskärp!

Jag har alltid en kondom i min plånbok. Det låter som att jag då är redo för sex anytime, anywhere. Så är inte fallet, men det känns betryggande att alltid ha skydd nära till hands.

Det känns dumt att inte bära på det som kan rädda mitt liv.

Men tänk om jag gick runt med kondomen på mitt skärp? I en designad liten ficka som jag hänger på skärpet. Det skulle ju vara coolt, eller hur?

Självklart är det någon som har uppfunnit just det. Lovebuckle är en fiffig liten sak med ett fönster så att kondomen syns. Bara att fästa på skärpet och gå ut på stan.

Det måste ju kännas synnerligen tryggt med en kondom precis ovanför kuken eller fittan. Att det är det första folk ser när de ner till ens kön och gräva.

Men vad signalerar det egentligen att gå runt med en kondom på sitt bälte?

1) Jag vill alltid ha sex. Kom och ta mig nu. Och innan du drar ner mina byxor kan du ta ut kondomen från mitt skärp.

2) Jag vill bara ha säkert sex. Det ska inte gå att komma runt kondomen om den hänger precis framför kuken eller fittan.

3) Jag får aldrig ligga. För ingen blir tänd på en tönt som går runt med ett kondomskärp.

Jag gillar idén eftersom jag gillar allt som underlättar att människor har säkert sex. Och det fyller ju en funktion att kondomen är placerad där den är.

Men ändå, det är fan för töntigt för min smak.

Vem fan går runt med ett kondombälte? För mig personligen skulle jag mest tro att personen var en desperat jävel. Som en scout som alltid är redo för sex.

Som han farbror Bosse i Yrrol.

Så nej tack. Jag låter min kondom stanna där den är i min plånbok. Bakom fotot på Dolly Parton.

4 responses to “Kolla in mitt coola kondomskärp!

  1. Jag har alltid med mig flera kondomer. Jag vill ogärna hamna i en situation där jag inte kan ha (säkert) sex på grund av att jag inte har kondomer på mig. Har också andra personer i åtanke, de som finns i min närhet som vill ha sex och skydda sig. De vet att de alltid kan komma till mig om de glömt kondomen hemma.

  2. Lägg upp en bild på din plånbok/kondom! Tack!

Kommentera

