Jag ger min blogg en extreme makeover.

Efter nästan två och ett halvt år med samma bloggdesign vill jag med ett nytt år också uppdatera designen. Få lite ny energi.

Samtidigt har jag så svårt för förändring. Jag kände en sådan trygghet i hur min blogg såg ut. Men allt förändras, så även jag.

Jag ville ha något helt annorlunda från den tidigare designen, men ändå något enkelt och relativt minimalistiskt. Bara lite bilder på mig dansandes i mina underkläder.

Jag är väldigt nöjd med resultatet.

Vad tycker ni?

23 responses to “Jag ger min blogg en extreme makeover.

  1. Fin förändring även om det var fint förr med.

  2. Bra, fräscht med en förändring!

  3. Galet ballt!! Nyskapande liksom, eget.

  4. Jag trillade just in på din blogg av misstag. Underbart!
    Vet inte hur den såg ut förr, men jag bryr mig inte, för du skriver är starkt, kul och viktigt! Och det är innehållet som räknas : )
    (Men, ja, den är fin nu!)

  5. Ungefär som förr fast nytt och annorlunda. På ett positivt sätt, alltså. Inte att förväxla med ”same shit, different name”.

  6. Fan nu vill jag också göra om saker.

  7. Jag gillar´t!

    Jag ska försöka bli bättre på att kommentera dina bra och insiktsfulla inlägg kommande år. Du skriver så mycket klokt och ibland så går de rakt in i hjärtat och får mig på en tankebanekarusell som både är jobbig men ack så nyttig för mig. Minns ditt inlägg om din pappa som du skrev i samband med fars dag – jag började skriva på en kommentar men jag fick inte ur mig något klokt så därför kom det ingen men jag vill säga att den texten berörde mig oerhört mycket och fick mig att tänka på min relation till min pappa och hur den har förändrats till det bättre efter att min mamma dog. Just dessa tankar blev väldigt starka för mig och en massa känslor virvlade runt i mig innan det satte sig och jag kunde dra lärdom av det – så tack bäste Linus.

    • anna j, tack snälla! men kommentera precis så mkt du vill. och lägg ingen press på vad du vill säga, bara säg det om du vill. det känns jättekul att höra att något jag skriver berör.

  8. Otroligt snygg layout! Den förra var snygg den också, men ibland behöver saker och ting förändras för att man inte ska fastna. Fast jag förstår vad du menar med att du inte tycker om förändringar, jag är likadan själv. Det är nog därför jag till exempel inte har möblerat om i min lägenhet på tre år. Det invanda är en trygghet och att förändra något så till synes litet som utseendet på sin blogg är ett stort steg för oss vanemänniskor.

    Jag instämmer dessutom i Anna J’s kommentar ovan. Jag har också blivit dålig på att kommentera dina inlägg fastän jag läser dem varje dag. Du skriver så att det går rakt in i hjärtat och dina ord berör mig alltid på djupet.

    Du är helt enkelt bäst Linus!

  9. fantastisk, hurra!!!

  10. Är det inte mina kallingar?

Kommentera

