Läs mig i Aftonbladet Söndag i dag!

Kära läsare!

Jag har fem veckor bakom mig och tre veckor framför mig på Aftonbladet Söndag. Det är kul och utmanande, men också bitvis jävligt svårt.

Nu börjar i alla fall äntligen en del av de artiklar jag har skrivit publiceras i de kommande numren. I dag har jag med en harmlös men småkul artikel om var alla kändisar semestrar i sommar.

Men jag har även med en intressant artikel om en son och hans pappa som båda har kommit ut som bi- och homosexuella. Jag pratar med dem om hur det har påverkat deras relation och deras syn på sexualitet.

I nästa veckas nummer har jag gjort en exklusiv lång intervju med en av mina barndomsidoler. Men mer om det om en vecka…

(Ps. Saknar er!)

2 responses to “Läs mig i Aftonbladet Söndag i dag!

  1. Saknar dig med ju (och det var förresten väldigt bra skrivet om Pride).

Kommentera

