Det finns många sätt att avlägsna en kuk.

Jag tror att många mäns största skräck är att något ska hända deras kukar. Att de ska sluta fungera, att de ska krympa med åldern eller att de ska skadas av en knäskål.

Då är inte den här texten för dem.

För den här texten handlar om de tio värsta filmscenerna där en kuk avlägsnas våldsamt. Trevligt, jag vet!

Kanske är det bara ett guilty pleasure för alla oss som någon gång har tänkt tanken på att göra något riktigt våldsamt mot en man som vi tyckte förtjänade det.

Visst har ni tänkt tanken?

Här är lite food for thought: I en film leker ett gäng hemlösa med en avskuren kuk som om den vore en boll. I en annan mumsar pirayor upp godsakerna mellan benen på en man.

I en tredje har en kvinna en köttätande fitta som äter upp en våldtäktsmans kuk.

Åh, vilka vackra bilder.

Nä, snarare är de svåra som fan att svälja. Ryggmärgsreflexen skriker nej nej nej när jag ser alla otänkbarheter. Eller snarare vill jag låta dem vara endast tänkbarheter i mitt huvud, inte skildrade på film.

För då kliver de trots sin fiktiva natur närmare verkligheten än vad mina tankar någonsin skulle komma.

Anyway, enjoy!

2 thoughts on “Det finns många sätt att avlägsna en kuk.”

  1. Nej jag har faktiskt aldrig tänkt tanken… men nån gång ska ju vara den första 😀 Jag kanske behöver komma i kontakt med min inre Lorena Bobbitt.

Kommentera

