Jag får ont i kroppen bara av att se honom.

Ibland känns det som om jag har sett det mesta. Som att allting har gjorts. Att ingen kommer på något nytt. Inget som får mig att förvånas. Ingen surprise, surprise.

Men Wally i klippet nedan förvånade mig faktiskt. För den sortens magdanshybrid har för mig varit något bara kvinnor ägnar sig åt. Jag har faktiskt aldrig sett en man göra det. Kanske är jag bara dåligt bevandrad, men så är det.

Jag gillar när män rör sig som många kvinnor gör på dansgolvet.

Skakar på bröst och rumpa. Jag tycker det är härligt med de som bryter mönstret. En flanellskjorta som skakar rumpan istället för att bara hålla takten med foten med ölen i näven.

Men Wally tar det hela till en alldeles ny nivå. Och han gör mig jävligt glad.

Även om jag får ont i kroppen bara av att se honom.

4 thoughts on “Jag får ont i kroppen bara av att se honom.”

Kommentera

