Om ändå Lady Gaga hade en kuk.

Jag har skrivit det förr: det var först när Lady Gaga skaffade en kuk som jag tyckte att hon blev någorlunda intressant.

Eller nu har hon ju inte en kuk. Men sedan i somras har rykten och bilder på Lady Gaga cirkulerat som visar popstjärnan med något som sticker ut där fram.

Troligtvis har allt det här att göra med att Lady Gaga tar för sig och är framgångsrik, då måste hon ju vara en man! Att hon framställer sig som halvcrazy scenmässigt gör ju allt möjligt i folks huvuden.

Lady Gaga själv har vägrat att kommentera ryktena. Fram tills nu.

”Först kändes det väldigt märkligt. Men på sätt och vis fram­ställer jag ju mig själv som androgyn, jag gillar att utmana gränser.”

Jag hade hoppats på världens första och största intersexuella popstjärna. Det skulle ha fått så många att omvärdera sina tankar om kön. För en popstjärna med tuttar och kuk skulle definitivt ha den effekten.

Skulle Lada Gaga sälja lika många skivor? Självklart inte. Trots hennes överjordiska klädstil som skulle kunna reflekteras av mer accepterande fans, så finns det generellt gränser för vad den vanliga skivköparen klarar av.

Lady Gaga som artist och varumärke är framgångsrikt för att hon också är kvinna. Hur många grodklänningar och robotoutfits hon än drar på sig så ses hon alltid som en kvinna. Hon försöker knappast framställa just sitt kön som tveksamt.

Därför skulle en kuk mellan benen ta fansen på sängen.

Själv skulle hon behöva en för att jag skulle bli ett fan.

6 responses to “Om ändå Lady Gaga hade en kuk.

  1. Haha, tycker att Lady Gagas musik är hemsk och likaså hennes kläder, därför kan jag hålla med dig om att det skulle bli mer intressant om hon var tvåkönad. Fatta vad chockade alla skulle vara och fatta vilka diskussioner det skulle bli! Nu är det enda man ser: ”vad tror ni, är det sant eller inte?” och en och annan fjortis som tycker att det är ”äckligt, men inte så förvånande eftersom lady gaga ju ser ut som en man i övrigt”.’

    Fast jag har för mig att Lady Gaga dementerade detta rykte redan i höstas och sade att hon startade det själv för publicitetens skull? I sådana fall är ju Aftonbladet lite efter. Men det är svårt att veta med allt skvaller om kändisar.

    Det som fortfarande är intressant kring det här numera dementerade ryktet, är i alla fall att vissa tycker att den lilla bulan hon har bara MÅSTE tyda på att hon är man! Så där kan ju inte en kvinna se ut! Shit, har de aldrig varit på ett badhus någon gång? Har de aldrig hört talas om bullfittor och hängiga blygdläppar?

    Förresten torde ordet blygdläppar vara det fulaste som finns. Tillsammans med flensost och stjärt. Hehe.

    • candy, ja det skulle uppstå jättecoola diskussioner. och haha! blygdläppar är inte mitt favoritord heller.

  2. Du får tyvärr nöja dig med att det nog bara är en bullfitta som sticker fram. Undrar om den som startade ryktet endast sett infibulerade kvinnor?

    • matilda, hahaha! jag har ingen egen erfarenhet av bullfittor så jag går ju lätt på att det måste vara en kuk.

  3. Kan också vara så att hennes clitoris är större än en ”vanlig” kvinna och att hon är lite sexuellt upptänd då det säkert är hennes clitoris-huva som visas.

  4. hahahaha hon har en kuk

Kommentera

