Kvinnor, vägra färga fittan!

Som de flesta av er vet är inte fittor min grej. Jag kan beskriva de hur jag vill men inget skulle få mig att vilja ha dem. Och jag har inte undersökt någon närmare, om man säger så.

Så jag kan erkänna att jag inte vet hur de ska se ut, om de är, eh, färska.

Men det finns vilket som en produkt som heter My New Pink Button. Det är helt enkelt fittfärgning.

Den kommer i fyra olika färger:

1) Marilyn som är ljusast och ”good for beginners.”
2) Med Betty ska man ”think of that favorite lipstick you wear for those dressy black tie affairs.”
3) Audry är en ”bold burgundy pink color” för ”the woman that loves to be daring.”
4) Ginger är ”developed for ‘Women of Color.'”

Ok.

Kvinnor tjänar sämre än män, men alla jävla skönhetsprodukter marknadsförs mot dem. Kvinnor ska vara smala, rynkfria och sminkade. Hårväxt ska avlägsnas och analhål blekas.

Och nu ska tydligen fittan färgas när den börjar förlora sin lyster?

My New Pink Button marknadsförs med att den ”restores sexual confidence to Women everywhere!”

Men jag undrar, hur många kvinnor mådde dåligt över färgen på fittan innan de hörde talas om den här produkten?

Det skapas ständigt produkter för en icke existerande marknad. Men själva produkten skapar en osäkerhet hos kvinnor som inte fanns innan vilket i sig skapar marknaden. Det är så jävla dumt.

Kvinnor, vägra färga fittan!

(Och här kan ni se en liten video: The Labia Color Wheel!)

24 thoughts on “Kvinnor, vägra färga fittan!”

  1. Jag vet inte riktigt vad min fitta har för färg. Det är inte så ofta jag tittar på den, faktiskt. Men sambon lär väl säga till om den börjar blekna? Eller nej, det lär han inte göra.

  2. sjukt som det var så tyckte jag ändå videon var otroligt rolig, ”the labia color wheeel” 😀

    Trodde jag tittade på en sketch först

  3. Jag sparade först en massa pubes-hår, sedan har jag stickat en kofta av det. Fick mycket beröm för den på jobbet. Värmer gott nu i kylan.

    Koftan är färgad i indigo. Men det gjorde jag i och för sig först efter avlägsnandet från där nere.

  4. haha, sjukt, indeed. finns ju kirurgi för att göra fina små blygdläppar och sånt också. vafan. ska man ha komplex så är väl fittan det minsta att oroa sig över. nu talar jag iofs för mig själv givetvis, men jag har andra, mer synliga kroppskomplex att tänka på. hur fittan ser ut kunde jag inte bry mig mindre om. 😛

    1. sophia, den syns ju inte förutom för några få utvalda och då är det väl bara att dimma belysningen i värsta fall!

  5. Fattade ingenting först, varför skulle man vilja ha en rosa buske? Men det här.. det här är ju bara för sjukt!

    1. emma, det är bland det dummaste jag har sett. men de hittar säkert på något ännu dummare…

  6. Förlåt en dum fråga. Är det blygdläpparna som ska färgas? Kan inte män använda produkten också? För pungfärgning? En färgad pung vore väl nåt att visa upp för de andra grabbarna i duschen?

    1. pia, tror det är blygdläpparna. och kuken har säkert sina produkter. om inte lär de komma.

  7. Titta på den mycket intstruktiva filmen så får du svar på alla frågor. Jag är helt övertygad om att liknande produkter finns för pungar och kukar.

  8. Tack! Så skönt att någon tar upp utseendeförtrycket mot kvinnor. Det är helt sjukt hur mycket pengar många kvinnor pungar ut på en massa skönhetsprodukter när de flesta män inte gör det. Jag går osminkad för det mesta och jag vägrar slita bort mina ögonbryn, de är fina som de är! Och jag färgar verkligen inte fittan!

Kommentera

