Dejtingsajten för storkukade.

VJ-QC_400

 

Tycker inte ni det är lika irriterande varje gång ni ska ha sex med en man för första gången och det visar sig att han har en liten kuk? Det suger varenda gång.

Men nu finns det en dejtingsajt där männens kukar utlovas vara minst 18 centimeter långa. Seven or better är sajten för dig som vill veta vad det är i paketet utan att behöva öppna det. På sajten skriver man:

”For men interested in women, it is quite easy to see if the woman’s breast size is to his liking or not, or even the shape and size of her derriere. The same goes for women interested in men. There are many women that feel the size of a man’s penis is very important to them. Unfortunately, because of how society is, it is very inappropriate to ask a man immediately how big his penis is or even if he is uncircumcised or not. A properly behaved woman that is respectful would never ask such a question. Instead, a woman will date a man perhaps for a few days, weeks or maybe months. After all this time the woman will decide she likes the man and that it is finally time to take things to a new level/the bedroom. It is at this time that many women are disappointed with what they find and now they are in an awkward situation.”

Ja, det är ju för jobbigt det där. Besvikelsen. Kanske har en ”properly behaved” kvinna dejtat en man i en månad, förälskat sig och sedan när det visar sig att mannens kuk är för liten, ja då har hon ju slösat sin kärlek i onödan.

Med Seven or better så vet hon från början. Det är den ultimata starten på ett förhållande om ni frågar mig.

Jag ska förresten starta en liknande sajt för kvinnor med tajta fittor. Så att män och kvinnor vet hur stor och djup deras dejts grotta egentligen är.

Jag tänkte kalla den Spräckbara eller bättre.

13 thoughts on “Dejtingsajten för storkukade.”

    1. svalin, jo kuken är viktig som fan. och komplexen lär nog bara växa i takt med en ökad sexualisering av män.

  1. Jag antar att det lilla sting av tröstlöshet man som kille känner inför det här mest är rättvist i ett bredare perspektiv. We had it coming så att säga.

    1. matilda, hur mycket förhud kan man ha. är det ett övertag? åh nu har jag snoppar på hjärnan.

  2. Hahaha, jag skrattade så jag fick tårar i ögonen!

    Men jag kan dela med mig av ett knep som jag har fått veta av en trevlig pojke, som tydligen också är lite kukfixerad: Man pratar om snoppstorlek sådär i största allmänhet, och nämner i förbigående att ”medellängden är ju sexton centimeter”. Eller nåt sånt. Lite överdrivet. Tesen är att om killen har lite mindre storlek så har han haft lite issues och studerat statistiken, och då kommer han förmodligen att opponera sig. Om han inte reagerar kan man komma tillbaka ämnet och säga att ”för medellängden är väl typ arton, eller vad det var”. Om han fortfarande inte reagerar har du en bamsing framför dig. Bara att plocka fram kukduken (vad hette det, dickbib?) och sätta igång!

    1. linda a, fan vad smart knep! ska jag försöka testa med varenda karl. så att säga forskning…

Kommentera

